Duben 2016

ashamed?

28. dubna 2016 v 14:56
Ahojte holky, moje podporo! Sama jsem si dokázala že bez Vás a blogu upadá 80% motivace. Musím sem chodit častěji, nejlépe každý den. O víkendu to dopadlo katastrofálně a táhlo se to opět 3 dny až do úterka. V sobotu jsem byla celý den v práci a tak jsem na jídlo neměla moc času, za celý den jsem měla jeden salát a trochu batátů, byla jsem nadšená, jak se do toho zase dostávám.. A to byla přesně ta chyba.. Zjistila jsem pomocí ségry že to jeu mě kámen úrazu. Jakmile se jen malinko pochválím, slavím malé úspěchy, mám tendenci povolit..A to u mě bohužel končí ZP (=záchvatové přejidání, jak se slečna minule ptala:)). A tak jsem si říkala a v neděli jsme měli rodinnou oslavu. Mamka dělala dort a já trošku ochutnala.. Povolila jsem a řekla si, vždyť ochutnat můžu, nic se nestane..Ono by se opravvdu nic nestalo, ale u mě bohužel ano a tak to začalo, další přejídací cyklus. V pondělí jsem si řekla že budu držet hladovku, ale to na mě neplatí, po půl dni jsem se zase přežrala. A v úterý jsem to tak nějak chtěla dorazit, úplně jsem mztratila motivaci a říkala si proč to vůbec dělám, vždyť mi to za to nestojí, zase letěla do obchodu, nakoupila tunu sladkostí a tlačila to do hlavy.. Vůbec nevím co zase se mnou bylo. A to mi tady Jess psala krásný podpory plný komentář, jak to zvládneme protože já mám tu soutež v něděli a ona zase akci s kamarádama.. Achjo, všechno jsem zas posrala. Důležitý ale je, že jsem se z toho vyhrabala a i když jsem asi všechno co jsem pracně zhubla nabrala během těch 3 dnů zpět, jsem back on track a (doufám) že zase o něco silější.. Pořád je ještě do léta relativně dost času a dost času než se dáme dohromady s jedním borečkem, tak abych to stihla:D

27/04/16
snídaně: menší rohlík
svačina: menší rohlík
oběd: XL latte
večeře: 1 kelímek cottage
2.večeře: (bohužel) krajíc a půl chleba s máslem, kousek vánočky (jediný štěstí, že jsem se ovládla, měla jsem totiž zase hrozný nutkání přežrat se.. na(ne)štěstí to skončilo "jen" takto..

28/04/16
snídaně: 3 čokopiškoty
svačina: 1/3 sýrového rohlíku
oběd: zbytek sýrového rohlíku +kafe


over and over again

22. dubna 2016 v 11:25
Malý update ze včerejška: Večer jsem to nezvládla a ještě snědla talíř těstovin a opět několik plátku chleba se s máslem a sýrem. Ale ať to přijde komukoliv jakkoliv hrozné, na mé poměry u ZP pořád ok.

Snad nejhorší čát na ZP je pro mě odolat ty další dny. Ano, když se přežírám, připadám si jako prasa a chi přestat, ale najednou, další den, když se chci dostat zpátky do starých kolejí mně to jídlo a to že si můžu naprosto cokoliv chybí. Ale sama dobře VÍM že je to jen vysoký obsah cukru v krvi, proto si tělo znovu volá o sladkém, ale musím to ovládnout. Dala jsem si zatím jen banán a teď si udělala kafe, prohlídla svoje bčicho, které je po ZP nezvykle ploché (že jsem na to projímadlo nepřišla dřív..) a říkám si, ted to nemůžu zkazit, za týden mám soutěž, kde budu na podiu a ještě k tomu focena a natáčena.. Držte mi prosím palce!


Damnnnn

21. dubna 2016 v 14:23
Sakra, sakra, sakra. Měla jsem před sebou 2 dny-úterý, středa, kdyby jsem neměla naplánovanej žádnej pohyb. Nebyly jsme s holkama domluvený na fitko ani tak nic, tak jsme si říkala že toho musím využít a jíst co nejmíň to půjde když nebudu potřebovat tolik energie. Úterý byla pohoda, byla jsme celej den pryč a v podstatě celej den jen na džusu a kafi. Středu jsem taky zvládla skoro s žádným jídlem, ale odpoledne mamka přivezla vánočku a když ji obě ségry i mamka hezky s máslem jedly, všechno šlo do kytek:((( Sežrala jsem asi 4 krajíce s máslem:(( Byla jsem úplně zoufalá, tak jsme letěla do lékarny pro projímadlo. Dala jsme si místo 10-15 kapek tak 40-50 a mělo to zabrat cca za 10 hodin,ale zabralo to do hodiny.. Šlo toho ven docela dost,ale ještě pro jistotu jsem si šla zaskákat a zaběhat. Říkala jsem si,, dám si tak 5 km, ale neuběhla jsem ani 1 km a myslela že vypustím duši jak jsem byla prázdná a dehydrovaná z toho kolik kafe teď piju. Nějak jsem uválčila necelé 3 km a byla úplně mrtvá. Dneska jsem nešla do školy, protože ještě nad ránem jsem byla na záchodě a bála jsme se že to budu mít celej den. Chtěla jsem držet hladovku ale v posteli mi probleskla hlavou myšlenka- do prdele, babička peče cukroví. Nepřemýšlela jsem ani vteřinu a už letěla zase s vypnutým mozkem k ní a snědla někoolik kousků a plno těsta..Pak do sebe hodila 2 mozartovy kuličky, lentilky, tabulku a půl čokolády a asi 6 plátků žitného chleba s máslem a sýrem.. Zase moje záchvaty:( A to jsem se radovala že už 8 dnů jsem zvládla bez ZP. Jsem na sebe fakt naštvaná, ale na druhou stranu si říkám- pořád je to pokrok. Když si vzpomenu, kolik jsem toho CELÝ den dyž jsem měla přežery cpala.. Dokázala jsem to dneska zastavit. A jsem za ot na sebe hrdá. Dala jsem si zase dávku projímadla a budu se modlit, aby se to moc neprojevilo na postavě. A teď zase natvrdo!!

17/04/16

17. dubna 2016 v 8:18
Včerejšek jsem dodržela v podstatě jak jsem chtěla a taky jsem dneska stouplna na váhu a mám o kilčo míň,takže první radost! Se snídaní jsem to ale trošku přehnala, protože jdu do toho fitka jak jsem psala, takže to snad spálím:( Rovnou si zase naplanuju jídelák na dnešek:)

snídaně: bílý jogurt 170 g +karob+ ovesné vločky 30 g, kousek vánočky s másle:((, latte
svačina: nic
oběd: půlka tvarohu s karobem
svačina: nic
večeře: nějaká zelenina a možná kousek tofu, podle hladu

pohyb: 90 minut fitko (cardio i posilování)

Každý den jsem o krůček blíž svému cíli<3

16/04/16

16. dubna 2016 v 9:58
Včera se mi dařilo vcelku dobře, i když pořád je teda co zlepšovat, vlastně jsem toho snědla docela dost..

snídaně: 1/3 tvarohu
svačina: 2/3 tvarohu
oběd: 3/3 tvarohu+ 1 malý rohlík+ zelenina
svačina: batáty
večeře: nic

mimo: 3 kafe (600 kj)
aktivita: 2 hodiny taneční trénink (cca 1000 kJ netuším)
celkově: cca 2800 kJ-1000 kJ= 1800 kJ

Navíc jsem na sebe naštvaná, protože mě kluk co se mi líbí pozval na panáka a to fakt nešlo odmítnout, takže jsem měla panáka Finské, no:(( Ale co se dá dělat, jedeme dál prostě.
________________________________________________________________________________________________________________

Dneska si naplanuju co sním Budu dneska hodně uklízet a navíc jdu s kamarádkou běhat a zítra do fitka, takže si říkám, můžu sníst trošku víc, protože to spálím..

snídaně: asi 160 g bílého jogurtu+ půlka mini banánu, a asi 2 lžičky karobu
svačina: banán
oběd: půlka tofu s mrkví
svačina+večeře: druhá půlka tofu, zeleina

mimo: 3 kafe (600 kJ)
aktivita: běh cca 5 km (1200 kJ)
celkově: cca 3000 kJ-1200 kJ= 1800 kJ


HLAVU VZHŮRU

14. dubna 2016 v 17:17
Nebudu se vracet k minulosti. Bylo to teď špatný, hodně špatný období. Přibrala jsem zpátky na nejvyšší váhu svýho života. Je mi ze sebe zle. Rozhodla jsem se, jdu do toho znovu a teď prostě natvrdo, jako dřív. Zhubnu zase těch skoro 15 kg, jako dřív. Budu zase krásná a hubená, jako dřív. Lidi mi budou říkat jak jsem hubená, jako dřív. Panebože, ať to zvládnu a už jsem tam. Budu přidávat jídeláky, ať se motivuju.

14/4/16
snídaně: nic
svačina: malý banán
oběd: jablko
svačina: malý banán, kousek tofu
večeře: brokolice, kousek tofu

mimo: coca-cola zero, 2 kafe