ashamed?

28. dubna 2016 v 14:56
Ahojte holky, moje podporo! Sama jsem si dokázala že bez Vás a blogu upadá 80% motivace. Musím sem chodit častěji, nejlépe každý den. O víkendu to dopadlo katastrofálně a táhlo se to opět 3 dny až do úterka. V sobotu jsem byla celý den v práci a tak jsem na jídlo neměla moc času, za celý den jsem měla jeden salát a trochu batátů, byla jsem nadšená, jak se do toho zase dostávám.. A to byla přesně ta chyba.. Zjistila jsem pomocí ségry že to jeu mě kámen úrazu. Jakmile se jen malinko pochválím, slavím malé úspěchy, mám tendenci povolit..A to u mě bohužel končí ZP (=záchvatové přejidání, jak se slečna minule ptala:)). A tak jsem si říkala a v neděli jsme měli rodinnou oslavu. Mamka dělala dort a já trošku ochutnala.. Povolila jsem a řekla si, vždyť ochutnat můžu, nic se nestane..Ono by se opravvdu nic nestalo, ale u mě bohužel ano a tak to začalo, další přejídací cyklus. V pondělí jsem si řekla že budu držet hladovku, ale to na mě neplatí, po půl dni jsem se zase přežrala. A v úterý jsem to tak nějak chtěla dorazit, úplně jsem mztratila motivaci a říkala si proč to vůbec dělám, vždyť mi to za to nestojí, zase letěla do obchodu, nakoupila tunu sladkostí a tlačila to do hlavy.. Vůbec nevím co zase se mnou bylo. A to mi tady Jess psala krásný podpory plný komentář, jak to zvládneme protože já mám tu soutež v něděli a ona zase akci s kamarádama.. Achjo, všechno jsem zas posrala. Důležitý ale je, že jsem se z toho vyhrabala a i když jsem asi všechno co jsem pracně zhubla nabrala během těch 3 dnů zpět, jsem back on track a (doufám) že zase o něco silější.. Pořád je ještě do léta relativně dost času a dost času než se dáme dohromady s jedním borečkem, tak abych to stihla:D

27/04/16
snídaně: menší rohlík
svačina: menší rohlík
oběd: XL latte
večeře: 1 kelímek cottage
2.večeře: (bohužel) krajíc a půl chleba s máslem, kousek vánočky (jediný štěstí, že jsem se ovládla, měla jsem totiž zase hrozný nutkání přežrat se.. na(ne)štěstí to skončilo "jen" takto..

28/04/16
snídaně: 3 čokopiškoty
svačina: 1/3 sýrového rohlíku
oběd: zbytek sýrového rohlíku +kafe

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 vivien-for-ana vivien-for-ana | 1. května 2016 v 14:02 | Reagovat

Ahoj, napsala jsem ti koment k článku "hlavu vzhůru" ... ji tu ještě, nebo jsi to zabalila! doufám že ne, protože ze své zkušenosti vím ... že to "zabalení" je jen povrchní, ale v hloubi duše tě to bude užírat, dokud nedosáhneš toho, co skutečně chceš - ne co chce ten hloupej zvyk uspokojvat své chutové buňky a plnost žaludku .... ty na to máš, když už jsi to jednou dala!!! :)))

2 Aine Aine | Web | 2. května 2016 v 15:19 | Reagovat

Já to mám úplně stejně. Blog, ask atd. mi hrozně pomáhá v hubnutí. Pak když si něco povolím, tak to dojde až tak, že se přejím. Takže si to musím zakázat úplně, než se to naučím ovládat. Navíc, od pátku to hrozně kazím. Takže od zítřka začínám nanovo, protože jsem stejně zase vše přibrala zpět. :( Taky si říkám, že do prázdnin ještě trochu času a tak pevně věřím, že tentokrát už to fakt dám!

3 She Came Naked She Came Naked | Web | 3. května 2016 v 16:44 | Reagovat

I u mě je jedním ze spouštěčů přejídání úspěch. Je to naprostý paradox, ale je to tak. Jakmile vidím první malé výsledky a začnu se radovat, jde to z kopce. Já sladké nesmím ani ochutnat, protože to u mě vždy spolehlivě spustí přejídání. Řeknu si, že už jsem to "pokazila", a že si tedy dám do nosu. Když už, tak už. A skončí to několikadenní katastrofou.

Pokud ti můžu poradit, změnila bych stravu. Vidím, že jíš především pečivo, žádnou zeleninu a prakticky žádný protein. Tato chudá sacharidová strava je dokonalým receptem na chutě na sladké. Přidala bych do jídelníčku zeleninu (především tmavě zelenou zeleninu, jako je například baby špenát a brokolice) a protein (já mám ráda kuřecí maso, ryby a vajíčka, ale zdrojem proteinu je například i quinoa, oříšky a semínka). Protein zajistí, že se budeš cítit sytá. Omezením sacharidů a cukrů (které se nacházejí třeba zrovna v pečivu, připomínám, že mouka se v těle chová stejně jako cukr) zmírníš chutě na sladké. Doufám, že nevadí, že jsem ti sem napsala svůj názor. Snažím se pomoct :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama