26/5/16

26. května 2016 v 18:21
Ahoj kočky:)) Jak se vám daří? Mně dobře:) Nastolila jsem tvrdej režim a tohle na mě prostě zabírá nejlíp. V úterý jsem měla kritickej den, připadala jsem si jako největší troska a nula, ale kamarádky mě z toho dostaly (děkuju<3), a jsem zase o něco silnější! A já vám říkám, já těm holkám ukážu! Mám teď tak nesktečnou motivaci, zhubnout to všechno zpět, protože ony mě pořád ještě nepoznaly v mém nejhubenějším období a já jim ukážu kdo je tady krásnej a hubenej, až příjdu v záři do školy, hahaaaa:))))

snídaně- 1/2 chia pudingu, 1 rýžový plátek (487 kJ)
svačina- půlka rýžového plátku (70 kJ)
oběd- 2/2 chia pudingu, 1 rýžový plátek (487 kJ)
svačina- neslazené ledové latte (250 kJ)
večeře- 2 rajčata (180 kJ)

celkem: 1474 kJ

pohyb: chůze

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Sim Sim | E-mail | Web | 26. května 2016 v 18:36 | Reagovat

Držím ti z hubnutím palce, určitě to zvládneš! Nepřestávej být motivovaná :)
Super jídelníček :)

2 Madd. Madd. | E-mail | 26. května 2016 v 20:02 | Reagovat

Ty jim ještě vytřeš zrak, kočko!  :)

3 Amy Lawrence Amy Lawrence | Web | 26. května 2016 v 21:26 | Reagovat

Jídelníček máš krásný a nevzdávej se. Nejen kvůli tomu, abys jim ukázala, ale hlavně kvůli sobě a své spokojenosti :)

4 Saddope Saddope | Web | 26. května 2016 v 21:40 | Reagovat

Máš to úžasné, takže se nevzdávej!! Já to dnes totálně posrala, takže si připadám jako ty v úterý..

5 Effy Effy | E-mail | Web | 27. května 2016 v 13:55 | Reagovat

Krásné :) Jsem ráda, že už je ti fajn a zlé myšlenky jsou pryč, zasloužíš si to :)

6 Ella Ella | Web | 27. května 2016 v 16:32 | Reagovat

perfektní

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama